Zoltán Markos: Servisný poradca, ktorý búra bariéry komunikácie

Aké sú reakcie zákazníkov, keď zistia, že vieš posunkovú reč? „Zákazníci sú často príjemne prekvapení. Cítia sa komfortne a dôverujú nám, pretože vidia, že rozumieme ich potrebám a môžu sa na nás plne spoľahnúť.“

V našej spoločnosti Moris Slovakia sme hrdí na náš tím profesionálov,
ktorí každý deň posúva hranice kvalitných služieb ešte ďalej. Jedným z takýchto výnimočných zamestnancov je aj Zoltán Markos, servisný poradca pre značku Škoda.

Zoli sa stal neoceniteľnou súčasťou nášho tímu a to nie len pre svoj prístup a odbornosť v práci, ale aj vďaka jeho unikátnej schopnosti komunikovať s hluchonemými zákazníkmi. Zoltán pracuje v našej spoločnosti už niekoľko rokov a počas tejto doby sa stal skutočne nenahraditeľným. Svojou empatiou, trpezlivosťou a profesionálnym prístupom dokáže vytvoriť prostredie, v ktorom sa aj hluchonemí klienti cítia príjemne a bez problémov dokážu vyriešiť svoje požiadavky nielen na servise, ale aj pri kúpe nových vozidiel v našej spoločnosti.

Zoli, ako si sa dostal k posunkovej reči?
„Posunkovú reč som sa naučil už ako dieťa. V našej rodine som mal blízkych, ktorí boli nepočujúci, takže to bola prirodzená súčasť môjho života už odmalička. Nikdy by som si nemyslel, že aj táto skúsenosť mi raz pomôže v mojej práci a budem tak môcť pomáhať zvyšovať úroveň služieb pre našich zákazníkov a to ma úprimne veľmi teší.“

Ako vnímaš svoju prácu v Moris Slovakia?
„Prácu tu milujem, pretože môžem pomáhať ľuďom. Každý zákazník je pre mňa jedinečný a teší ma, že dokážem komunikovať aj s tými, ktorých by sme bez znalosti posunkovej reči pravdepodobne nedokázali obslúžiť.“

Aké sú reakcie zákazníkov, keď zistia, že vieš posunkovú reč?
„Zákazníci sú často príjemne prekvapení. Cítia sa komfortne a dôverujú nám, pretože vidia, že rozumieme ich potrebám a môžu sa na nás plne spoľahnúť.“

V našej spoločnosti sme veľmi radi, že vďaka Zoltánovi dokážeme poskytovať služby, ktoré prekračujú aj hranice bežnej komunikácie a vďaka osobnému prístupu sa u nás každý cíti vítaný a rešpektovaný.

Zoli, ďakujeme ti za tvoju skvelú prácu a za to, že búraš komunikačné bariéry s úsmevom na tvári a prispievaš tak k spokojnosti našich zákazníkov.

Potrebujete poradiť ? Ozvite sa nám a dohodnite si svoje stretnutie.

 

Zoltán Markos

Servisný poradca 

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...